vrijdag 12 maart 2010

Ik KOOK Italiaans .nl



Je ziet ze zo hier en daar: webwinkels met Italiaanse Ingredienten. Zo viel ons ook op KOOKItaliaans, een nieuwe webwinkel en wellicht nog niet bekend bij Italiaans Kokend Nederland.
Het simpele pure logo van KOOKItaliaans zegt wat ons betreft genoeg. De essentie van Italiaans koken wordt hier goed weergegeven. Simpel en toch vol smaak.
De heren van KOOKItaliaans selecteerden de beste, fijnste en mooiste artikelen rechtstreeks uit Italië. Bijvoorbeeld de mooiste wijnen, pasta’s, oliën en sugo’s. De beste Italiaanse kookboeken en de leukste geschenken.



Zelf viel ik voor de pannen van Ballarini. Het lijkt me heerlijk koken en vervolgens hang ik ze zo aan het rekje aan mijn muur, waar ooit andere Italiaanse pannen hingen. Dan de Italiaanse rijst voor schoonmoeder die het maken van Risotto echt goed in de vingers heeft, als Noord-Italiaanse. (Sommige recepten moet ik uitbesteden om vervolgens zelf aan te schuiven). Ook zie ik een ruime keuze aan goede pasta. . Dan wordt alles vervolgens ook nog gratis verzonden als ik boven de 30 euro bestel.
Uitbreiding van het assortiment met culinaire cadeaumanden is zelfs in aantocht!

TIP:een leuke en interessante nieuwsbrief die 1 a 2 keer per maand wordt
verzonden. Meld je hier aan!


Ik zou zeggen: gewoon doen! KookItaliaans dit weekend. E Buon Appetito!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten