dinsdag 4 mei 2010

Een kadootje van René

In de eerste instantie had het niet meteen met Italie2go te maken: al enige tijd volg ik de verzamelde columns van René Scheffers op zijn VKblog. Het is begonnen met de blogs die hij schreef over zijn ervaringen in Italië tijdens een van zijn reizen. Zeer herkenbaar. En het is van het type humor dat ik erg vermakelijk vind. Als ik een melding ontvang van een nieuw geplaatste blog, bewaar ik 'm meteen in een nieuw geopend tabblad om vervolgens als laatst te lezen, aan het eind van mijn werk, als ik er alle tijd voor heb. Als een soort van 'kersje op de taart' en 'het toetje als laatst'. Lees ik over Toledo-liefde op Het Zandpad of een Komkommeraanbod bij de AH. Soms neem ik de tijd te reageren, soms ga ik met een grijns en een flinke glimlach mijn dag verder.

Gisteren was het 3 Mei. Mijn verjaardag. Op zich niet zo'n bijzondere dag. Werken en visite, Italiaanse hapjes en een wijntje erbij. Niet slecht. Gewoon gezellig.
Vandaag even terug in blog- en twitterland en zie dat Rene zijn twitternetwerk bespreekt en zijn liefde voor Italië bekent met een paar leuke links erbij.
(Lees het hier.)

Bedankt René, laten we daar vanavond een glaasje op drinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten