dinsdag 2 februari 2010

Om de hoek: de toren van PISA


Een weekendje Pisa is zo gek nog niet. Als abonnee van de Ryanair-nieuwsbrief krijg ik regelmatig leuke aanbiedingen in mijn mailbox. Zo vloog ik al eens voor 15 euro retour van Bremen naar Milano/Bergamo. De overigens zeer comfortabele verbinding tussen Groningen en Bremen was zelfs duurder dan het hele vlieggebeuren bij elkaar.
Nu kwam dit leuke Bed and Breakfast in hartje PISA op mijn pad. Even in de gaten houden.... dacht ik. Een goedkope vlucht vanaf Weeze, Maastricht of Eindhoven is zo geboekt. Dit Bed and Breakfast is binnen enkele minuten te bereiken vanaf treinstation en vliegveld en dan ook nog eens om de hoek bij de Scheve Toren. Torentje bekeken? Lekker gezellig een terrasje pakken en een restaurantje. Weet heel toevallig iemand mij te vertelen hoe het uitgaansleven in Pisa is?
Mijn beknopte reisgids heb ik al gedownload.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten